Coś nie jasne? Już tłumaczę.

Jak mogę znaleźć nauczyciela?


Jak działa formularz “Lub zrobimy to za Ciebie”? W jaki sposób zamawiam lekcję?


Dlaczego muszę założyć konto, podczas wypełniania formularza “Lub zrobimy to za Ciebie”?


Dlaczego nie widzę korepetytorów w moim mieście?


Gdzie znajdę link do zajęć online?


Dlaczego nie mogę przejść do lekcji?


Jak mogę otrzymać fakturę za korepetycje?


Korepetytor zmienił warunki współpracy, cenę korepetycji po lekcji. Co mam zrobić?


Znajdę tutaj tylko korepetycje online czy zajęcia stacjonarne również?


Co oznacza checkbox “Użytkownicy online”?


Co oznacza ikona Online i Offline przy korepetytorze?


Co oznacza status Nauczyciel? Czym różni się od Korepetytor?


Dlaczego mam podać mój profil Skype?


Jak mogę zgłosić problem w serwisie lub zaproponować zmiany, nowe funkcje?


Ile kosztuje korzystanie z i-korepetycje.pl?


Jak mogę zgłosić problem lub zaproponować zmiany, nowe funkcje?


Jak znajdę uczniów na i-korepetycje.pl?


Gdzie znajdę uczniów, którzy zaakceptowali moje zgłoszenie na ich zlecenie?


Jak dodać nową lekcję?


Prowadzę cykliczne, cotygodniowe korepetycje. Czy muszę za każdym razem dodawać nową lekcję?


Jak ustalana jest pozycja korepetytora w wynikach wyszukiwania?


Jak mogę znaleźć się wyżej na liście korepetytorów?


Jak działają Pakiety wyróżnień?


Jak mogę porównać moje ogłoszenie z ofertami innych korepetytorów?


Co oznacza ikona Online i Offline przy korepetytorze?


Co oznacza status Nauczyciel? Czym różni się od Korepetytor?


Dlaczego mam podać mój profil Skype?


Dlaczego mam podać linki do moich profili społecznościowych?


Jak mogę otrzymać fakturę za dodatki i pakiety wyróżnień?


Jak mogę pobierać płatności za korepetycje na portalu i-korepetycje.pl?


Jak wypłacę środki na konto?


Dlaczego nie mogę wypłacić pieniędzy z mojego Portfela?